در خانه بساز

پادری حمام با چوب پنبه

سه شنبه, ۳۱ فروردين ۱۳۹۵، ۰۵:۳۷ ب.ظ

وسایل مورد نیاز:

175 چوب پنبه( بعلاوه چند عدد اضافه برای جبران اشتباهات)

چسب حرارتی

پارچه آستری غیر چسبنده

ابزار:

چاقوی جیبی(تیز)

تخته برش(چیزی که اگه کمی خراب بشود برایتان مهم نباشد.)

کاتر چرخشی و برنده پادری(یا قیچی)

خط کش بلند یا چوب ذرع

چسب حرارتی تفنگی

برگه سمباده زبر

1. هر چوب پنبه را با چاقوی جیبی تیز از وسط نصف کنید.صبور و مراقب باشید اینجوری انگشت خود را نمیبرید.خیلی بهتر است اگر از چوب پنبه طبیعی با همین اندازه بلندی و عرض است.استفاده کنید.سطح زیرین هرکدام که ناهموار است سمباده بکشید.


2.چوب پنبه ها را به صورت مستطیل بچینید جوری که سطح صافشان پایین باشد.از یک خط کش یا خط استفاده کنید تا مطمئن شوید که مستطیل چیده شده با چوب پنبه ها تا جایی که ممکن است صاف باشد.پادری من 30*18.5 اینچ است.(35*10 چوب پنبه نصفه)کمی کوچکتر از حد اندازه استاندارد پادری ها.اما از آن طرف هم حمام من از حد استاندارد اندازه کوچکتر است.
3.پارچه را اندازه بگیرید و با چاقو کاتر و برنده پادری برش دهید.
4.چوب پنبه های ردیف و ستونهای بیرونی را به روی پارچه منتقل کنید و بچسبانیدشان به سطح بالایی پارچه.سمت صاف چوب پنبه ها را با چسب در لبه هابه حالت مربعی چسب بریزید. وبعد روی پارچه محکم فشار دهید. قبل از کامل سفت شدن تیکه های اضافه جسب را برطرف کنید نه بعد اما بعد از سرد شدن.(بنابراین خودتان را نمیسوزانید)
5.وقتی که فریم مورد نظر شکل گرفت  بقیه چوب پنبه ها را هم منتقل کنید به جای خودشان روی پادری .ممکنه نیاز باشد که کمی مرتب کردن و جا به جایی برای جادادن همه چوب پنبه ها داشته باشید.وقتی که یک چوب پنبه را در خارج میکنید همانموقع با چسب بچسبانید.

کارتان تمام شد.

  • بنده

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی